Український бренд Goldi існує з 1994 року. Хоча напочатку засновники виготовляли одяг на одній машинці в гаражі, а продавали його — на базарі. Зараз бізнес має п’ять фабрик і більше як 35 магазинів у різних містах України. Про сам одяг Голді відгуки здебільшого позитивні: покупці виділяють низьку вартість, гарну якість матеріалів і трендові фасони.
Концепція бренду Goldi
Сам по собі кейс бренду Goldi — це не про швидкий успішний успіх, а про довгу та кропітку працю. Це родинний бізнес Галини й Олега Червонюк. Першу фабрику вони придбали в 1998 році, а перший брендовий магазин відкрили у 2013.
Під час створення одягу подружжя брало за основу ідею стрітстайлу. Тож концепція засновувалась навкруги таких цінностей:
- почуття свободи;
- незалежність людини;
- дух змін і воля вибору.
Ще в 1990-х виробники брали за референси модні тенденції європейських брендів. А зараз вони надихаються сучасними течіями, художнім мистецтвом і можливістю вщент руйнувати стереотипи. Навіть попри те, що під час повномасштабної війни компанія втратила кілька магазинів і склад з тканинами, вона все одно розвивається та створює нові колекції.
Екологічні ініціативи Goldi
Компанія Goldi серйозно взялася за впровадження екологічних технологій. Вони побудували екологічну котельню, яка працює на трісках. На фабриці в Шепетівці є сонячні панелі, а в Рівному на території виробництва живуть баранчики (їх називають тут милими й екологічними газонокосарками).
Додаткові екологічні технології:
- щорічне збільшення кількості екосировини, яка швидше розкладається;
- використання відновлювальних джерел енергії та відмова від застосування газу;
- нідерландська система очищення води для безпеки водойм.
Тож свідомий підхід до виробництва та якісний одяг зробили бренд Ґолді дійсно відомим в Україні.
Goldi став прикладом того, як український виробник може поєднувати стиль, сталість і любов до природи. Покупка таких речей — це не просто інвестиція в гардероб, а внесок у майбутнє, де мода й екологічна свідомість ідуть пліч-о-пліч.