Автоматизація магазину електроніки й побутової техніки: для чого це потрібно

Автоматизація магазину електроніки й побутової техніки: для чого це потрібно

Зміст

Для успішного ведення торгівлі та збільшення продажів навіть невеликому магазину потрібен облік. Це особливо актуально для компаній, що займаються реалізацією побутової техніки та електроніки.

Навіть якщо асортимент невеликий, не варто намагатися впорядкувати всі операції та процеси вручну. Краще довірити таку задачу спеціальній програмі – це можливість автоматизувати бізнес та уникнути зайвих витрат.

Специфіка роботи торговельних точок з електронікою

Цей напрям торгівлі передбачає необхідність постійно відстежувати й замовляти останні новинки. Програма автоматизації магазину електроніки допоможе не тільки оперативно реагувати на останні надходження, а й рівномірно розподіляти їх по різних філіях. Так, кожен окремий відділ компанії буде приносити прибуток і демонструватиме гарні показники продажів.

Побутову техніку купують не щодня, тому репутація торгової точки має велике значення. Сформувати її допоможе продумана маркетингова стратегія, а також акції, розпродажі, презентації останніх новинок. За допомогою програми для обліку простіше керувати цінами на товар і підраховувати виторг на кінець робочого дня.

Програмне забезпечення спрощує розрахунки з покупцями, адже в ньому є функціонал для того, щоб провести платіж у кредит. Робота навіть невеликого магазину електроніки передбачає наявність служби доставки. Для підтримки хорошої репутації важливо, щоб вона працювала оперативно й правильно формувала замовлення. Знайти потрібні позиції простіше через програму в хмарі від USAP.ONLINE.

Які проблеми вирішує облік онлайн

Одна зі складнощів, з якою стикається магазин електроніки, – наявність великої кількості товарів з однаковим дизайном. Наприклад, смартфони та ноутбуки можуть відрізнятися між собою зовні тільки за кольором. У таких умовах є ризик помилитися й відправити клієнту не те, що потрібно.

Все буде набагато простіше, якщо використовувати програму для обліку. Достатньо кількох кліків, щоб знайти потрібний товар і побачити, на якому складі він зберігається, скільки одиниць залишилось тощо. Ще одна проблема – оформлення повернення, у тому числі за гарантією. Магазини електроніки часто мають справу з такими операціями.

Ще одна поширена проблема – неправильне планування й здійснення закупівель. Якщо вони не контролюються, можна просто пропустити надходження актуальних, важливих для клієнтів новинок. Деякі ненадійні постачальники привозять менше одиниць, ніж було замовлено, проте керівник, не знаючи про це, сплачує звичайну суму.

Основні переваги програмного забезпечення від USAP.ONLINE

Навіть у невеликому магазині важливо автоматизувати рутинні операції, у тому числі облік. Це дозволить керівникові зосередитись на розвитку, маркетингових стратегіях, пошуку хороших постачальників тощо. Програма створена на основі хмарних технологій, тому вона завжди доступна на будь-якому пристрої.

Серед головних плюсів програмного забезпечення варто виділити наступні:

  • багатий функціонал для контролю надходження, розподілу, реалізації та списання товарів;
  • простий і зрозумілий інтерфейс – для налаштувань не знадобиться запрошувати системного адміністратора, у разі потреби завжди можна звернутися до технічної підтримки;
  • інтеграція із сервісами, якими вже користуються працівники, – не доведеться відмовлятися від звичних програм;
  • розрахунок вартості, налаштування цін і знижок;
  • робота з обладнанням для друку чеків, цінників, сканером штрих-кодів.

USAP.ONLINE допоможе оптимізувати роботу магазину електроніки та збільшити показники продажів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *